20 Mayıs 2008 Salı


2 yorum:

Unknown dedi ki...

sana baktım bardağa baktım o gün.ne kadar daha içeriz diye.bu kareyi çekerken gözüm kapanmıştı.sensiz zamanlarda bu fotoğraflara bakacağımı bilemezdim.bira güzeldi devekuşu çok sevimli..o gün,gidenlerimize su verirken gözümü senden alamayışımın anlamı da bende..hissettiğimi anlatsaydm keşke kuzum.herkese görevimizi yaptıkta anneannenle tartışmştın yolu.kibar kibar..bense bakakalmıştım neye bakığımı bilmeden.hep o beyaz,o tertemiz halin..sen toprakları suladıkça ellerini çekesim vardı anlyorum şimdi.neyse böyle bir gün işte.

Nurdan Aliyazicioglu dedi ki...

sanki ordaymışım gibi yürüyerek yanına geldimi hissetim kolunu kaldırdım sen bacağını uzattın yanına oturdum kolunu boynuma doladım sana döndüm boynunu kokladım ufak bi öpücük aldım kokunu içime çektim varlığını hissettim..Bebeğim keşke orda yanında olsaydım demicem ordaymışım gibi hissetmeye devam edicem..